Thursday, November 22, 2007

BUAT DUIT ONLINE TANPA MODAL !!!

[1] Abaikan langkah ini jika anda telah memiliki akaun PayPal anda sendiri. Jika tiada, klik link ini https://www.paypal.com

Daftarkan satu Personal Paypal Account (ini adalah percuma dan anda tidak perlu menggunakan credit card)

Apabila anda disuruh masukkan maklumat kad kredit klik pada butang CANCEL


[2] Sekarang anda perlu pergi ke laman web di bawah dan daftarkan akaun anda pada semua laman web tersebut. Anda hanya perlu klik link di bawah dan ia akan membuka tetingkap baru bagi internet explorer dan mozilla firefox.

Awsurveys


Online surveys are used as a technique for gathering information for companies. They generally are a set of questions which require a participant to answer and then the information is eventually given back to company for reporting purposes. The companies are willing to pay a fee to the participant for their opinions and time.

atau

Adbux.org

Earn 100% of you referrals income
$10 Minimum Payout

Sila daftar pada laman web di atas untuk mendapatkan lebih wang PayPal.

Anda akan dibayar dengan hanya mengklik pada iklan di laman web tersebut.Semakin banyak anda klik semakin banyak anda akan mendapat Wang!!.

BAGAIMANA HENDAK MENDAPAT DUIT?


Cara-caranya adalah terlalu mudah.Anda hanya perlu klik pada link yang diiklankan dalam laman web di atas dan tunggu sehingga 30 saat untuk mendapatkan duit.Untuk mendapatkan lebih wang,anda boleh mengajak rakan2 anda mendaftar di bawah akaun anda.Anda akan di bayar 1 sen bagi setiap iklan yang anda klik sendiri dan 1 sen bagi iklan yang rakan anda klik setelah rakan anda mendaftar di bawah akaun anda. Permintaan untuk menebus wang ke akaun paypal anda boleh dibuat setiap hari, tetapi minimumnya adalah $10.00

CONTOH PENDAPATAN ANDA


*You click 10 ads per day = $0.10!

*10 referrals click 10 ads per day = $1.00!

* Your weekly earnings = $7.70!

*Your monthly earnings = $30.80!


Contoh di atas adalah berdasarkan 10 rakan(referrals) yang mendaftar di bawah anda dan 10 iklan yang anda klik setiap hari.Adakalanya anda akan mendapat lebih wang, dan adakalanya anda kurang mendapat wang.

Ini membuktikan bahawa setiap orang yang menyertainya akan mendapat manfaat yang adil dalam memperolehi wang kerana ia tidak menindas sesiapa.Proses menebus wang ke akaun Paypal anda biasanya mengambil masa kurang dari 48 jam.


[3] Akhir sekali, setelah anda memindahkan wang anda ke akaun Paypal, anda bolehlah menggunakan wang itu untuk wang itu membeli barang di e-bay atau online shopping

Seperti yang kita tahu, proses ini memakan masa sedikit. Hanya perlu bersabar,pasti anda akan berjaya.

No comments: